Прес-центр8 серпня 2018, 17:08

Проведено аналіз звернень громадян

За дорученням голови райдержадміністрації Мухтарова Д.Х., 08 серпня заступник голови райдержадміністрації Лемешко Г.А. провела нараду з керівниками структурних підрозділів управління соціального захисту населення. Мета проведення наради - налагодження роботи по зменшенню кількості звернень громадян з питань, які відносяться до компетенції управління соціального захисту населення райдержадміністрації. На нараді було проаналізовано статистику звернень громадян. Так, всього за 1-ше півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 280 звернень, що на 27 більше в порівнянні з 2017 роком. На урядову «гарячу лінію» зверталось 78 громадян, в 2017 році таких звернень було 121. Збільшилася кількість звернень з питань надання матеріальної допомоги, нарахуванню та виплати державних соціальних допомог.

Лемешко Г.А. звернула увагу, що одним із пріоритетів діяльності управління має бути підвищення якості обслуговування громадян. Спеціалісти управління повинні докласти максимум зусиль, щоб забезпечити вільний доступ громадян до об’єктивної та своєчасної інформації стосовно механізмів соціального забезпечення. З цією метою необхідно приділити особливу увагу якості та обґрунтованості відповідей. Важливо знайти до кожної людини індивідуальний підхід, а найголовніше – прагнути допомогти. Тільки з таким підходом звернень громадян буде менше.