Прес-центр29 липня 2019, 13:07

У райдержадміністрації відбулася щотижнева апаратна нарада

29 липня перший заступник голови райдержадміністрації Олексій Либа провів щотижневу апаратну нараду за участі керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій району.

Було підсумовано роботу структурних підрозділів за попередній тиждень та окреслено завдання на найближчий період.

Заступник начальника міськрайонного відділу ГУ ДСНС Сергій Якухін повідомив, що протягом минулого тижня у районі трапилося п’ять пожеж в екосистемі та одна в житловому будинку на території с. Містки, внаслідок якої загинув чоловік.

Заступник начальника Сватівського відділу поліції Юрій Сорока  інформував про стан правопорядку в районі: протягом минулого тижня резонансних подій в районі не зареєстровано.

За час передвиборчої кампанії Сватівським відділом поліції зафіксовано 20 випадків порушення виборчого законодавства. Особовий склад відділу продовжує здійснювати охорону приміщення окружної виборчої комісії до здачі нею виборчої документації на архівне зберігання.

Зі звітом про роботу зі зверненнями громадян за І півріччя 2019 року виступив Свистунівський сільський голова Юрій Поздняков. За звітний період до сільради звернулося 33 особи.  Найбільше питань, які порушили у своїх зверненнях мешканці села, стосувалися соціального захисту населення.

У зв’язку зі зниженням запасів твердого палива на Луганській ТЕС до критичного рівня та можливістю зупинки її генерації, з 29 липня 2019 року можливе обмеження споживачів на енергопостачання. З цього питання інформував головний спеціаліст з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації Євген Кривунченко. Він наголосив на  необхідності приведення в належний стан резервних джерел енергоживлення закладів соціальної-гуманітарної сфери.

У порядку контролю, як зазвичай, були заслухані питання виконавської дисципліни, роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації, надходження та використання коштів районного бюджету, призначення житлових субсидій та державної соціальної допомоги.