Прес-центр26 березня 2024, 11:03

Кампанія «Зроблено в Україні» покликана привернути увагу українців до українських виробників і спонукати більше купувати продукцію українського виробництва, а також — відкривати власні підприємства, щоб посилювати економіку країни.

Від початку повномасштабного вторгнення у 2022 Україна отримала й продовжує отримувати велику й важливу підтримку від держав-партнерів, завдячуючи якій стають можливими важливі інституційні зміни, адаптація до умов воєнного часу та закладаються основи для перемоги та подальшої повоєнної відбудови країни. Водночас неймовірно важливою є власна спроможність держави Україна та її громадян, які не покладаються лише на підтримку партнерів, а й самостійно, щодня роблять великий внесок у зміцнення держави через створення нових підприємств, робочих місць, генерування доходу всередині країни та відродження економічної системи.

 

Кампанія «Зроблено в Україні» покликана привернути увагу українців до українських виробників і спонукати більше купувати продукцію українського виробництва, а також — відкривати власні підприємства, щоб посилювати економіку країни. Тобто «плюсувати своє» всіма способами, допомагаючи країні вистояти.

 

Купуючи продукцію українських виробників, українці не лише прямо підтримують економіку країни, але й безпосередньо платять зарплати людям, які працюють на підприємствах, роблять можливою підтримку армії (адже майже всі податки під час вторгнення спрямовані саме на це) та функціонування лікарень, громадських просторів (парків тощо). Цей ефект на економіку та суспільство є настільки суттєвим і відчутним, що можна сміливо говорити про те, що купуючи українське, ми буквально плюсуємо своє.