![](/sites/all/themes/tiun/img/subd_svt_herb.png)
“Створено захисниками” — бренд Міністерства у справах ветеранів України, що має на меті зробити товари і продукцію, виготовлені ветеранами-підприємцями впізнаваними та популярними
![](https://svt.loga.gov.ua/sites/default/files/styles/360x260/public/news/450073682_7972193642838411_8733163758275526392_n.jpg?itok=yv4Jxw3J)
Зараз наша держава, попри війну і загалом дуже складну ситуацію, намагається підтримувати ветеранський бізнес фінансово на основі конкурсних програм. Зокрема, при Мінветеранів діє Український ветеранський фонд, який надає ветеранам-підприємцям фінансову підтримку від 500 тисяч до 3 мільйонів грн.
До цих процесів, окрім Мінветеранів, також долучаються Міністерство економіки України, Державна служба зайнятості, Міністерство аграрної політики та продовольства України , іноземні донори.
Якщо говорити за бренд “Створено Захисниками”, то тут різниця між “ветеранським” та “звичайним” бізнесом — лише УБД. Все інше — в межах правового поля. Це стосується конкуренції на ринку, потрапляння на полиці супермаркетів, відповідності стандартам якості.
Один із перших, хто отримав знак “Створено Захисниками” у 2024 році — ветеран Артур Войтюк, засновник виробництва кави та мерчу COMMANDO COFFEE CO, каже: “Я хотів бренд “Створено захисниками” отримати не для того, щоб висвітлити себе і свою діяльність як найкращу у світі. Ні. Головною метою було показати людям, що захисники створюють щось класне. Вони також створюють”.
“Звичайному” бізнесу не треба бачити у “ветеранському” конкуренцію. Наша країна так чи інакше буде країною ветеранів, а отже ветеранський бізнес сам по собі “захопить” ринок та буде розвивати нашу економіку.
Докладніше на сторінці Maksym Kushnir за посиланням http://surl.li/bpglcg