Прес-центр14 березня 2023, 14:03

Як подати заяву на призначення субсидії через вебпортал Пенсійного фонду України

Подати заяву на призначення житлової субсидії до Пенсійного фонду України можливо не лише особисто звернувшись до сервісних центрів на місцях, а й через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Для цього необхідно:

1. Зайти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України: https//portal.pfu.qov.ua.

2. Авторизуватись для входу в особистий кабінет за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), вказавши назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа й вводимо особистий пароль.

3. В особистому кабінеті заходимо в розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»

4. Перед формуванням заяви готуємо скановані копії необхідних документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».

Для оформлення субсидії потрібні такі документи:

• Заява про призначення та надання житлової субсидії.

• Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

• Окрім цього, в окремих випадках можуть знадобитися:

• Договір про оренду житла (якщо він є);

• Довідка про доходи (якщо ви зазначали в декларації про доходи);

• Довідка, яка підтверджує місце перебування особи на території іншої адміністративно – територіальної одиниці;

• Довідка про оплату комунальних послуг в іншому житловому приміщенні;

• Різноманітні акти обстеження матеріально - побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради;

• Договори оренди житла в іншому місті.

5. Обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії».

6. Заповнюємо відповідні поля онлайн-форми.

7. Додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл».

8. Натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення анкети-заяви. Якщо помилок не виявлено, можна перейти до наступного кроку.

9. Накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до ПФУ.

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» - «Статус звернення».

Переоформлювати через Пенсійний фонд раніше призначену органами соцзахисту субсидію не потрібно.